فن آوری کارت هوشمند چگونه به حفظ حریم خصوصی کمک می کند؟

آوری , کارت , هوشمند , چگونه , حفظ , حریم , خصوصی , کمک , کند؟ با 0 نظر

فن آوری کارت هوشمند چگونه به حفظ حریم خصوصی کمک می کند؟
 تعدادی از ویژگی های ارائه شده تکنولوژی کارت هوشمند را می توان برای ایجاد یا افزایش حفاظت از حریم خصوصی در سیستم ها استفاده کرد. شرح زیر برای برخی از این ویژگی ها و نحوه استفاده از آنها برای محافظت از حریم خصوصی است.

احراز هویت. تکنولوژی کارت هوشمند مکانیزم هایی برای تأیید اعتبار دیگران است که می خواهند دسترسی به کارت یا دستگاه را به دست آورند. این مکانیزم ها می توانند برای تأیید اعتبار کاربران، دستگاه ها یا برنامه هایی که مایل به استفاده از داده های موجود در تراشه کارت یا دستگاه باشند، استفاده شوند. این ویژگی ها می تواند توسط یک سیستم برای حفاظت از حریم خصوصی توسط، استفاده شود، برای مثال، اطمینان حاصل شود که یک درخواست بانکی به عنوان داشتن دسترسی های مناسب دسترسی قبل از دسترسی به داده های مالی و یا عملکرد در یک کارت اعتباری.
ذخیره سازی داده ایمن فناوری کارت هوشمند، وسیله ذخیره سازی ایمن داده روی کارت یا دستگاه را فراهم می کند. این اطلاعات تنها از طریق سیستم عامل های هوشمند توسط افرادی که دارای حقوق دسترسی مناسب هستند قابل دسترسی است. این ویژگی می تواند توسط یک سیستم برای افزایش حریم خصوصی توسط، به عنوان مثال، ذخیره داده های شخصی بر روی کارت یا دستگاه به جای یک پایگاه داده مرکزی استفاده شود. در این مثال، کاربر اطلاعات و کنترل دقیق تری از زمان و به چه کسی داده های شخصی خود را اجازه دسترسی می دهد.
رمزگذاری تکنولوژی کارت هوشمند می تواند یک مجموعه قوی از قابلیت های رمزگذاری شامل ایجاد کلید، ذخیره سازی کلید های امن، هش کردن و امضای دیجیتال را فراهم کند. این قابلیت ها می تواند توسط یک سیستم برای محافظت از حریم خصوصی در چندین روش استفاده شود. به عنوان مثال، سیستم مبتنی بر تکنولوژی کارت هوشمند می تواند یک امضای دیجیتالی برای محتوا در یک ایمیل ایجاد کند، و وسیله ای برای تأیید صحت ایمیل است. این پیام ایمیل را پس از آن با دستکاری محافظت می کند و گیرنده ایمیل را با تضمین جایی که از آن آغاز می شود، فراهم می کند. واقعیت این است که کلید امضای از یک کارت هوشمند یا دستگاه هوشمند، اعتبار را برای مبدأ و هدف امضاء کننده اضافه می کند.
امنیت دستگاه قوی تکنولوژی کارت هوشمند بسیار دشوار است برای تکرار و یا جعل و ساخته شده است در ضد دستکاری مقاومت. تراشه های کارت هوشمند شامل انواع قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری می شوند که به کشف و واکنش به تلاش های مخرب و کمک به مقابله با حملات احتمالی کمک می کنند. به عنوان مثال، تراشه ها با ویژگی هایی مانند لایه های اضافی فلزی، سنسورها برای تشخیص حملات حرارتی و نور UV، و مدارهای سخت افزاری اضافی برای جلوگیری از تجزیه و تحلیل قدرت دیفرانسیل تولید می شوند.
ارتباطات امن تکنولوژی کارت هوشمند می تواند وسیله ارتباطی امن بین کارت / دستگاه و خوانندگان را فراهم کند. این ویژگی در مفهوم پروتکل های امنیتی که در بسیاری از شبکه ها استفاده می شود، این قابلیت را به کارت های هوشمند و دستگاه ها برای ارسال و دریافت داده ها به شیوه ای امن و خصوصی می دهد. این قابلیت را می توان با استفاده از یک سیستم برای افزایش حریم خصوصی با اطمینان از اینکه داده های فرستاده شده متوقف نمی شود و یا به آنها ضربه زده شده است.
بیومتریک تکنولوژی کارت هوشمند می تواند مکانیسم هایی برای ایمن سازی قالب های بیومتریک و انجام توابع تطبیق بیومتریک باشد. این ویژگی ها می توانند برای بهبود حریم خصوصی در سیستم هایی که از بیومتریک استفاده می کنند استفاده شود. به عنوان مثال، ذخیره سازی الگوهای اثر انگشت بر روی یک کارت هوشمند یا دستگاه به جای یک پایگاه داده مرکزی، می تواند راه موثری برای افزایش حریم خصوصی در سیستم یک سیستم ورودی باشد که از بیومتریک اثر انگشت به عنوان یک شناسه تک ثبت نام استفاده می کند.
یک کارت هوشمند، یک دستگاه شخصی و قابل حمل  است.  کارت پلاستیکی هوشمند اغلب شخصی می شود، و حتی اتصال قوی تر به دارنده کارت را فراهم می کند. این ویژگی ها، در حالی که تا حدودی واضح است، می توانند توسط سیستم ها برای افزایش حریم خصوصی، قابل استفاده باشند. به عنوان مثال، یک برنامه مراقبت بهداشتی ممکن است بخواهد اطلاعات نسخه تجویزی دارو را بر روی کارت به جای فرم کاغذی ذخیره کند تا دقت و حریم خصوصی نسخه های بیمار را بهبود بخشد. فن آوری کارت هوشمند نیز به سایر دستگاه های قابل حمل شخصی مانند تلفن های همراه و دستگاه های USB ساخته شده است.
گواهینامه ها بسیاری از کارت های هوشمند و دستگاه های امروز گواهی شده اند که آنها با استانداردهای امنیتی صنعت مطابقت دارند. آنها تنها پس از تکمیل تست دقیق و معیارهای ارزیابی توسط گواهینامه های مستقل، این گواهینامه ها را دریافت می کنند. این گواهینامه ها سیستم ها را از حصول اطمینان از امنیت و خصوصیات و کارکردهای سخت افزار و نرم افزار کارت هوشمند به عنوان مشخص و در نظر گرفته استفاده می کنند.