پرفروش ترین چاپگر کارت PVC

پرفروش , ترین , چاپگر , کارت با 0 نظر

چاپگرهای کارت شناسایی PVC چیست؟

چاپگر کارت PVC اصطلاح دیگری برای چاپگر کارت شناسایی است. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین چاپگر کارت پی وی سی را به شما معرفی کنیم.

 PVC یا پلی وینیل کلراید، مترادف محبوب پلاستیک است و در حالی که فوراً لوله ها و ساخت و سازها را به ذهن متبادر می کند، PVC یک پلاستیک بادوام است که برای ایجاد و چاپ کارت شناسایی نیز مناسب است. بنابراین، چاپگر کارت PVC می تواند به هر نوع تولید کننده شناسه عکس اشاره کند.

چاپگرهای کارت پی وی سی چگونه کار می کنند؟

چاپگرهای کارت PVC می توانند از هر روشی برای انتقال طرح به کارت شناسایی استفاده کنند. برخی از رایج ترین تکنیک ها برای چاپ روی کارت های PVC شامل تصعید رنگ و انتقال معکوس است.

تصعید رنگ

احتمالاً محبوب ترین روش چاپ کارت شناسایی، چاپ سابلیمیشن رنگ است که از یک روبان استفاده می کند که دارای پانل هایی از سه رنگ اصلی (زرد، فیروزه ای و سرخابی) در تمام طول آن است.

همانطور که کارت در حال چاپ است، یک سر چاپ با عناصر حرارتی گرم شده از روی روبان عبور می کند و جوهر روی روبان را در صورت لزوم تبخیر می کند و آن را به کارت PVC منتقل می کند. تصعید رنگ اصطلاحی است که معمولاً برای چاپگرهای کارت پی وی سی رنگی استفاده می شود. برای چاپگر کارت PVC سیاه و سفید، این فرآیند انتقال حرارتی رزین نامیده می شود.

Retransfer

یکی از امن‌ترین اشکال چاپ کارت پلاستیکی، انتقال معکوس نام دارد. با چاپ انتقال معکوس، خود کارت چاپ نمی شود، اما در عوض یک لایه نازک روی فیلم چاپ میشود. سپس تصویراز روی فیلم به صورت معکوس روی کارت چاپ می شود. پس از چاپ، فیلم به دقت روی کارت PVC اعمال می شود.

 چاپ انتقال معکوس برای کارت‌های هوشمند و کارت‌های مجاورتی/RFID رایج است، زیرا این کارت‌ها شکل عجیبی دارند (مثل کارت‌های PVC معمولی نیستند) و اجرای آن‌ها از طریق یک چاپگر تصعید رنگ معمولی می‌تواند باعث تاب برداشتن یا خونریزی تصویر شود.

 فیلم حاصل از چاپ انتقال معکوس چاپ کارت شناسایی ایمن را بدون نگرانی در مورد کیفیت تصویر آسان می کند. روکش فیلم روی کارت نیز تغییر یا آسیب رساندن به کارت شناسایی را تقریبا غیرممکن می کند. هر گونه تلاش برای تغییر (مانند خط زدن یک شماره یا تلاش برای تغییر نام) آشکارا واضح است.

لمینیت و هولوگراف

چاپ انتقال معکوس مشابه چاپ هولوگرافیک و لمینیت است که در آن یک روکش هولوگرافی (فیلم لمینت) روی کارت در پایان فرآیند چاپ قرار می گیرد تا از دستکاری کارت محافظت شود. با طراحی یک تصویر هولوگرافیک سفارشی منحصر به فرد برای سازمان خود، امنیت بیشتری به کارت های PVC خود اضافه کنید.

فاکتورهای مهم پرینتر چاپ کارت

الزامات کیفیت چاپ برای کارت های PVC ممکن است بسته به کاربرد خاص و مورد استفاده کارت متفاوت باشد، اما برخی دستورالعمل های کلی وجود دارد که می توان برای اطمینان از چاپ با کیفیت بالا از آنها پیروی کرد. در اینجا چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

وضوح تصویر: وضوح تصویر چاپ شده باید حداقل 300 نقطه در اینچ (نقطه در هر اینچ) باشد تا از جزئیات واضح و واضح اطمینان حاصل شود.

دقت رنگ: رنگ های روی کارت PVC باید دقیق و مطابق با طرح اصلی باشد. استفاده از جوهرهای باکیفیت و فرآیندهای چاپ برای رسیدن به این مهم مهم است.

دوام: تصویر چاپ شده باید بادوام باشد و بتواند در برابر سایش و پارگی معمولی و همچنین در معرض رطوبت و سایر عوامل محیطی مقاومت کند.

کنتراست: کنتراست بین تصویر چاپ شده و پس زمینه کارت باید به اندازه کافی بالا باشد تا از خوانایی و دید اطمینان حاصل شود.

تراز: چاپ باید به درستی روی کارت تراز شود، بدون همپوشانی یا شکاف.

ویژگی‌های امنیتی: برای برخی از برنامه‌ها، مانند کارت‌های شناسایی یا کارت‌های کنترل دسترسی، ویژگی‌های امنیتی مانند هولوگرام، چاپ UV یا ریزمتن ممکن است برای جلوگیری از جعل مورد نیاز باشد.

به طور کلی، کیفیت چاپ کارت های PVC برای اطمینان از عملکرد، بادوام و جذاب بودن کارت ها مهم است. کار با یک شرکت چاپ حرفه ای که در چاپ کارت PVC تخصص دارد می تواند به اطمینان از برآورده شدن این الزامات کمک کند.

پرفروش ترین مارک های چاپگر کارت پلاستیک کدامند؟

از پر فروش ترین چاپگرهای مانی پردازش الکترونیک می توان به

  1. نیسکا 151
  2. Id express
  3. فارگو 6600

اشاره کرد.

پرینتر کارت نیسکا PR-C151

با چاپگر کارت شناسایی دو طرفه سطح متوسط PR-C151 از چاپگرهای NiSCA، به سرعت و به راحتی کارت های شناسایی شخصی سازی شده را برای کسب و کار، آژانس یا سازمان خود ایجاد کنید. چاپگر فقط 13.0 در 10.7 اینچ از دفتر شما را اشغال می کند و تا 128 کارت رنگی در ساعت تولید می کند، با قابلیت چاپ یک و دو رو.

وضوح تصویر 300 نقطه در اینچ واضح است. قیف های ورودی و خروجی هر کدام 100 عدد 20-50 را در خود جای می دهند. کارت های Mil CR-80 و دستگاه از طریق USB یا اترنت با رایانه شما ارتباط برقرار می کند.

ویژگی های کلیدی
  • تصعید رنگ / انتقال حرارتی
  • وضوح: 300 dpi
  • 128 کارت YMCKO در ساعت چاپ می کند
  • چاپ دو رو، لبه به لبه
  • از کارت های CR-80، 20-50 Mil استفاده می کند
  • ورودی و خروجی 100 کارت
  • اتصال USB و اترنت
  • ردپای فشرده 13.0 x 10.7 اینچی
مشخصات فنی
  • چاپ دو رو
  • وضوح 300 dpi برای چاپ های واضح و تمیز با جزئیات دقیق
  • می تواند تا 128 کارت YMCKO در ساعت تولید کند
  • پشتیبانی از کارت های CR-80 با ضخامت 20-50 میل
  • قیف های ورودی و خروجی تا 100 کارت را در خود جای می دهند
  • از طریق اترنت یا USB به رایانه خود متصل شوید
  • جمع و جور در 16.6 × 10.7 × 13.0 اینچ (برگ × عرض)

پرینتر کارت IDXPRESS DC510 

سریعترین و با کیفیت بالا راه حل های شناسه عکس

IDXPRESS DC510 یک سیستم چاپ کارت شناسایی حرفه ای است که کارت های شناسایی عکس رنگارنگ را تولید می کند. IDXPRESS DC510 E چاپگر کارت شناسایی دو طرفه، با سرعت بالا و کاربر پسند است.

چاپگر کارت رنگی: کیفیت بالا، سرعت بالاتر و بالاترین قابلیت اطمینان

چاپگر کارت مستقیم IDXpress تمام ویژگی های مورد نیاز برای چاپگر کارت را دارد. با وجود شکل جمع و جور، سرعت فوق‌العاده‌ای کمتر از 20 ثانیه در هر کارت ایجاد می‌کند. با ترکیب لمیناتور DC510 دارای قابلیت چاپ تک/دو رو، کدگذاری تماسی/بدون تماس و لمینیت در یک فرآیند است.

تولید سریع

چاپ غیر متعارف حالت افقی مسیر تغذیه کارت را کوتاه می کند و سرعت تولید کارت ها را بالا می برد. چاپ یک کارت تمام رنگی 300 DPI با استفاده از ریبون YMCKO کمتر از 20 ثانیه طول می کشد. یعنی 180 کارت در ساعت (یک طرفه)

IDXPRESS برای مشاغل متوسط، مدارس، کارت های عضویت، کارت های وفاداری، گواهینامه رانندگی، ثبت نام وسیله نقلیه، کارت های شناسایی ملی و غیره ایده آل است.

راحتی در استفاده

سیستم کارتریج ریبون کاربر پسند، بارگیری نوار را بسیار آسان می کند.

قیف قابل جابجایی برای افزودن کارت های بیشتر به قیف بسیار راحت است.

 بالاترین ظرفیت ریبون (750 عکس / رول) فرکانس تغییر نوار جوهر را کاهش می دهد.

 

ایمن و بادوام

واحد لمینیت دو طرفه درون خطی اختیاری شما را قادر می سازد تا از انواع مختلف لمینت ها در بالای کارت چاپ شده استفاده کنید، و در آنجا کارت بادوام ایمن تر را در یک عکس بدست آورید. برای پروژه های دولتی، گزینه های لمینیت سفارشی در دسترس هستند

امکانات:
  • مانیتور وضعیت: کنترل کامل را از رایانه شخصی فراهم می کند
  • سرعت بالا: 180 کارت در ساعت (YMCKO)
  • تشخیص خودکار روبان
  • هدهای چاپی قابل تعویض آسان
  • قیف جداشدنی
گزینه ها:
  • واحد لمینیت درون خطی
  • رمزگذاری نوار مغناطیسی
  • کدگذاری تماس کمتر (Mifare، HID iClass و غیره)
بازارهای هدف:
  • شرکت ها - کارت شناسایی کارمند / بازدید کننده، نشان های کنترل دسترسی
  • دانشگاه ها و مدارس – کارت شناسایی دانشجویی و کارکنان
  • مراقبت های بهداشتی – کارت شناسایی بیمار و کارکنان، کارت های بیمه، برنامه شناسه ملی سلامت
  • خرده فروشی - کارت های وفاداری، کارت های عضویت و کارت های هدیه
  • کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری
  • حمل و نقل - گواهینامه رانندگی

چاپگر و رمزگذار کارت HID FARGO HDP6600

FARGO HDP6600 از HID Global برای سازمان‌هایی با هر اندازه‌ای که به فناوری چاپ انتقال مجدد نیاز دارند تا به طور معمول شناسه‌ها یا کارت‌های با کیفیت بالا و ایمن و بادوام را با سرعت بالا صادر کنند، ایده‌آل است. به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه، سازگار با محیط زیست و قابل اعتماد، HDP6600 قابلیت چاپ با وضوح بالا 600 dpi را برای کیفیت متن و تصویر برتر ارائه می دهد.

 

HDP6600 که برای پاسخگویی به نیازهای سازمان‌های آگاه به هزینه و کارایی طراحی شده است، کارت‌هایی را با سرعت‌های بی‌سابقه تولید می‌کند و از فناوری نوآورانه لمینیت بدون زباله HID Global استفاده می‌کند - به کاهش هزینه‌های مواد لمینیت با حجم بالا تا 40 درصد کمک می‌کند.

HDP6600 همچنین دارای فناوری iON در انتظار ثبت اختراع HID Global است که به دستگاه اجازه می دهد در کمتر از 60 ثانیه به دمای عملیاتی بهینه برسد و فرآیندهای چاپ و لمینیت انتقال مجدد را تسریع کند. HDP6600 با کنترل دما هوشمند داخلی، دارای گواهی GreenCircle® است که مصرف انرژی را نسبت به سیستم های چاپ کارت و لمینیت به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این کارآیی انرژی بی‌نظیری را فراهم می‌کند و به معنی صرفه‌جویی قابل توجه در انرژی برای پروژه‌های بزرگتر است.

ویژگی های کلیدی

امکان چاپ تا 230 کارت در ساعت (YMCK با انتقال)

فناوری iON در انتظار ثبت اختراع برای آمادگی بی نظیر چاپگر و کنترل هوشمند دما

لمینیت بدون زباله مبتنی بر انتقال مجدد

چاپ و انتقال مجدد همزمان

گواهینامه GreenCircle® صرفه جویی در انرژی

HDP6600 که بر اساس شش نسل فناوری انتقال مجدد اثبات شده ساخته شده است، تطبیق پذیری را برای رفع نیازهای برنامه کارت شما در امروز و آینده ارائه می دهد. چندین گزینه رمزگذار قابل ارتقاء میدانی برای چاپ و رمزگذاری یک مرحله ای، درون خطی موجود است.

سریع، نوآورانه، با ویژگی های غنی و قابل اعتماد - HID FARGO HDP6600 استانداردهای مورد نیاز مشتری جدید را در چاپ انتقال مجدد تنظیم می کند.

مشخصات فنی

چاپ کناری: تک یا دوتایی

روش چاپ: تصعید رنگ HDP® / انتقال حرارتی رزین

وضوح: 600 dpi

سرعت چاپ: تا 230 کارت در ساعت (YMCK با انتقال) / 16 ثانیه در هر کارت

حافظه: 1 گیگابایت رم

اندازه کارت پذیرفته شده: CR-80

گارانتی: 1 سال گاارانتی مانی پردازش الکترونیک

 

محصول دارای گواهی GreenCircle®: راه حل چاپ شناسه عکس با کارایی بالا و کم مصرف را به سازمان ها ارائه می دهد که از طرح های پایداری شرکت پشتیبانی می کند و در عین حال هزینه ها را کاهش می دهد. ویژگی های پایدار چاپگرهای کارت HID توسط شخص ثالث تأیید شده توسط GreenCircle Certified، LLC بود.

فرآیند صدور گواهینامه تا 66 درصد صرفه جویی در انرژی را برای چاپگر کارت HDP6600 تأیید کرد. صرفه جویی در انرژی بر اساس ارزیابی محصول مشابهی که در حال حاضر در بازار فروخته می شود، محاسبه می شود و هر دو محصول در تنظیمات پیش فرض کارخانه خود کالیبره شده اند.

گزینه های چاپگر:

چاپ دو رو

ماژول لمینیت کارت LMX بی مصرف (پیکربندی های یک ماده و دو ماده موجود است)

صاف کننده کارت

رمزگذار نوار مغناطیسی

تماس با رمزگذار کارت هوشمند

ماژول های رمزگذاری کارت هوشمند بدون تماس

ماژول قیف کارت ورودی دوگانه

ماژول قیف ورودی 200 کارتی

قفل فیزیکی برای دسترسی به قیف کارت و مواد مصرفی

سیستم مواد مصرفی اختصاصی ایمن

روکش هولوگرافیک ایمن سفارشی

کیت تمیز کردن چاپگر

در بین 3 پرینتر معرفی شده بالا پرفروش ترین پرینتر مانی پردازش پرینتر نیسکا 151 می باشد :

  • اندازه کوچک پرینتر
  • وضوح بالای تصویر چاپ شده روی کارت
  • پشتیبانی از چاپ کارتها با ضخامتهای مختلف