انواع ریبون های هلوگرام نیسکا چیست؟

انواع , ریبون , های , هلوگرام , نیسکا , چیست؟ با 0 نظر

انتخاب نوع لمینت یکی از عوامل مهم برای به حداکثر رسانئن امنیت کارت های شناسایی میباشد. اگرچه چاپگرهایی با گزینه‌های لمینیت می‌توانند کمی گران‌تر باشند، اما سرمایه‌گذاری ارزشمندی در طول عمر و عملکرد کارت هستند. در زیر راهنمای سریعی وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که لمینت شفاف استاندارد یا لمینت هولوگرافی برای کارت شناسایی شما مناسب است یا خیر.  البته در این نوشته ما ریبون های هلوگرام مربوط به چاپگر کارت نیسکا را بررسی میکنیم اما اگر پرینتر شما هم این ریبون ها را موجود دارد میتوانید این مطلب را به پرینتر کارت خودتان تعمیم بدهید.

لمینیت شفاف یا هولوگرافیک, کدام را انتخاب کنیم؟

این که کدام لمینیت برای شما بهتر است. به نیازمندی شما در چاپ کارت بستگی دارد ما در ادامه هر دو مورد را توضیح دادیم تا شما راحت تر برای انتخاب تصمیم گیری کنید.

لمینت استاندارد/ شفاف

اگر میخواهید کارتهای شناسایی با طول عمربالا داشته باشید، می توانید به سراغ یک لمینت استاندارد یا شفاف بروید. قیمت ریبون لمینت استاندارد کمتر از ریبون های لمینت هولوگرافیک همراه ضرایب امنتی است اما می تواند محافظت مناسبی از کارت شناسایی شما انجام دهد. لمینت شفاف یک لایه پوشش روی تصویر چاپ شده پرینتر ایجاد میکند و از خط و خش افتادن و یا ازبین رفتن و کمرنگ شدن کارت چاپ شده به مرور زمان جلوگیری میکند.

ریبون های لمینیت هولوگرافیک به دلیل بالابردن امنیت کارت دارای طرح ها و گزینه های امننتی مختلفی هستند که میتوانند باعث کمتر جلوه داده شدن تصویر وری کارت شوند و توجه را از جزئیات روی کارت دور می‌کنند. بنابراین، اگر یک طرح کارت منحصر به فرد دارید، بهتر است برای کارت خود از ریبون لمینت شفاف استفاده کنید تا جزئیات کارت شناسایی در کانون توجه قرار گیرد. 

لمینت های هولوگرافیک

لمینت هولوگرافیک برای مشاغلی که به امنیت بالایی برای کارت شناسایی  خود نیاز دارند ایده آل است. لمینت هولوگرافیک نه تنها از کارت های شناسایی شما در برابر استفاده معمول روزانه محافظت می کند، بلکه آنها را در برابر تلاش های جعل ایمن تر می کند. ریبون لمینت هولوگرام، نوری را که روی کارت شناسایی می افتد منعکس می کند و تشخیص جعل شدن کارت را هنگام بررسی کارت آسان تر می کند.

لمینت هولوگرافیک با طرح های تکرارشونده، دستگاری در اطلاعات کارت شناسایی را تقریباً غیرممکن می کند در حالی که ظاهری زیبا ایجاد می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید کارت‌های شناسایی های شما جلوه بصری داشته باشند و در عین حال از ویژگی‌های امنیتی برتر برخوردار باشند، لمینت هولوگرافیک انتخاب بهتری خواهد بود. از آنجایی که ریبونهای لمینت هولوگرام معمولاً کمی بیشتر از نمونه‌های استاندارد شفاف قیمت دارند، معمولاً توسط سازمان‌های متوسط تا بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند. 

توجه داشته باشید که هر دو لمینت هولوگرافیک و استاندارد از نظر فنی شفاف هستند و به هیچ وجه بر روی دید پرینت تأثیر نمی گذارند. بنابراین، انتخاب هر یک از این دو نیاز شما را برای دریافت کارت شناسایی طولانی مدت، بادوام و کاربردی پشتیبانی می کند. فقط مطمئن شوید که ضخامت لمینت مناسب را مطابق با قابلیت چاپ و لمینتور چاپگر کارت شناسایی خود انتخاب کنید.

اطلاعات کلی در مورد هولوگرام امنیتی

هولوگرافی امکان تجسم یک شی را در سه بعدی از یک تصویر سطحی فراهم می کند. تصور متحرک را می توان با روشی از رجیسترهای متعدد بر روی مرکز هولوگرام به دست آورد. این نتیجه با بازتاب متفاوت امواج نور با توجه به نور و زاویه دید به دست می آید.

- هولوگرام های لمینیت شده با حرارت بالا روی کارت با فناوری های نوری بالا تولید میشوند و ابزارهای فنی پیشرفته ای دارند. استفاده از روش‌های با ضرایب امنتی پیچیده جهت ساخت، به هولوگرام چسبانده شده روی کارت‌های پی وی سی، ضمانت امنیتی به همان ترتیبی که واترمارک یک اسکناس دارد، می‌دهد.

– استفاده از هولوگرام بر روی کارت پی وی سی با هدف اثبات هویت افراد، راه حلی موثر در برابر خطرات جعل است. تعمیم آن به ویژه در کارت های بانکی منجر به کاهش شدید نسخه های جعلی شده است. به همین دلیل است که هولوگرام ها بیشتر و بیشتر برای محافظت و ارتقاء برندها مورد استفاده قرار می گیرند.

- سیستم هولوگرافیک آنقدر کارآمد است که نیازی به ماشین آلات برای تأیید صحت هولوگرام نیست. چشم انسان کافی است همچنین یک فناوری سازگار با سایر سیستم‌های احراز هویت است که می‌توان آن را روی کارت‌های شناسایی یافت.

پرینتر های کارت نیسکا

چاپگر های کارت نیسکا دارای ریبون های لمینیت هلوگرافیک در انواع مختلف هستند. این پرینتر دارای حدود 10 ریبون برای لمینیت کارت های شما میباشد که هر کدام قابلیت های مختلفی دارند. در ادامه در مورد نیسکا و ریبون های لمینیت ان بیشتر صحبت میکنیم.

حتما بخوانید: نکاتی که هنگام خرید چاپگر جدید باید بررسی کنید (بهترین راهنمای خرید پرینتر )

 

چاپگر Nisca کارت شناسایی را ایمن می کند

دومین هدف از ریبون لمینت، امنیت بصری کارت شناسایی یا مدرک شناسایی است. تصویر هولوگرام موجود در لمینت پلاستیکی به لطف انعکاس نور که آن را نمایان می کند و امکان کنترل بصری فوری را فراهم می کند قابل مشاهده است. طراحی هولوگرام و ویژگی های حفاظتی آن با طرح اختصاصی یک سازمان قابل ثبت است که تنها توسط آن سازمان قابل استفاده خواهد بود و مجموعه دیگری دسترسی نخواهد داشت . بنابراین به مالکیت مشتری اصلی تبدیل می شود و مدار فروش آن محافظت می شود تا از همان ابتدا از خطر جعل هولوگرام و ساخت کپی از کارت ها جلوگیری شود.

کاربرد هولوگرام Nisca

کارت شناسایی با هولوگرام عمدتا برای کنترل دسترسی به مناطق حفاظت شده (سایت های فناوری اطلاعات، نیروگاه ها، سایت های نظامی و غیره) استفاده می شود. اسناد هویتی در قالب کارت شناسایی اغلب به اقدامات بصری در برابر جعل نیاز دارند. بنابراین هولوگرام در کارت های شناسایی، کارت های اقامت، گواهینامه های رانندگی استفاده می شود تا قابلیت غیرقابل جعل به آنها بدهد.

هولوگرام Nisca در مقایسه با روکش چاپ شده

برای مقایسه، پنل overlay استفاده شده در ریبون های رنگی معمولی که به نام "اورلای" نیز شناخته میشود که معمولا توسط چاپگرهای کارت با تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده میشود و در سابلیمیشن حرارتی اعمال می شود دارای ضخامت 4 میکرون است. استفاده از لمینیت 25 میکرونی به کارت در استفاده روزانه (استفاده از نوع کنترل دسترسی) بیش از 5 سال و در مواردی بیش از 10 سال (استفاده معمولی از اسناد هویتی) عمر مفید می دهد.

هولوگرام سفارشی برای چاپگر کارت PVC

ریبون‌های روکش وارنیش (O) برای چاپگرهای کارت مستقیم ، لایه‌ای از محافظت از کارت‌های چاپ شده شما را فراهم می‌کنند و از محو شدن، مهاجرت رنگ و سایش طبیعی محافظت می‌کنند. طراحی هولوگرافیک ریبون های روکش وارنیش نیز تکرار تقلبی کارت های شما را دشوار می کند. لمینت‌های هولوگرافیک اسپیک یک فناوری حفاظت از کارت با کاربری آسان ارائه می‌دهند که عمر کارت را برای سال‌ها افزایش می‌دهد و در عین حال از ساییدگی و اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند.



محافظت از نشان شناسه شخصی و دوام

هدف اصلی ریبون لمینیت محافظت از نشان شناسایی است. هولوگرام بخشی از یک لایه پلاستیکی با مقاومت بالا را تشکیل می‌دهد که توسط فرآیندی با اعمال گرما و فشار به کارت پی وی سی متصل می‌شود. ضخامت لایه پلاستیکی 1 میل (25 میکرون) است که به آن خاصیت ارتجاعی و مقاومت در برابر اصطکاک و اسیب های فیزیکی  می دهد.

ریبون لمینیت کارت شناسایی Nisca با هولوگرام امنیتی

چاپگر Nisca علاوه بر چاپ با کیفیت فوق العاده، امکان لمینت شفاف کارت شناسایی را نیز فراهم می کند. لمینیتور اختیاری چاپگر Nisca C151 و چاپگر C201 از محافظ پلاستیکی اضافی روی کارت استفاده می کند که به آن دوام عالی می بخشد. به منظور ایمن سازی بیشتر کارت شناسایی و علاوه بر جوهر ماوراء بنفش، روکش ضخیم محافظ ممکن است شامل یک هولوگرام امنیتی شخصی شده باشد.

روکش‌های هولوگرافیک برای چاپگر کارت پی‌وی‌سی با الگوی سفارشی و استوک فیلم‌هایی با ضخامت 0.5 تا 1 میلی‌متر با جلوه‌های سه بعدی و با امنیت بالا برای محافظت از کارت‌های PVC با استفاده از چاپگرهای استاندارد کارت PVC مورد استفاده قرار میگیرند.

Nisca Level6ORigFee Registered 1200DPI Hologram Overlaminate

نیسکا ریبون لمینیت هولوگرام رجیستر(تک لوگو) 1200DPI  

دارای میکروتکست و المان های متغیر نوری امنیتی مختلف

کد محصول: Level6ORigFee

روکش هولوگرام ثبت شده

وضوح 1200 نقطه در اینچ 

طرح عمومی 

Nisca 600DPI Hologram, Registered+ 4 optical variable devices Overlaminate

نیسکا ریبون لمینیت هولوگرام رجیستر 600DPI 

طرح عمومی

وضوح 600 نقطه در اینچ

قابلیت 4 متغیر نوری امنیتی مختلف

پارت نامبر: Level5OrigFee

Nisca Mechanical Custom Hologram Overlaminate

روکش هولوگرام سفارشی مکانیکی Nisca

کد محصول: Level2ORigFee

قابلیت سفارشی سازی تصویر مکانیکی توسط مشتری 

Nisca Chip Clear and Clear Patch Overlaminate Hardcoat

نیسکا ریبون لمینیت شفاف ضخیم پچ مناسب کارت های IC CHIP

مناسب کارت های IC CHIP و تراشه های تماسی که جای چیپ روی کارت در لمینیت خالی گذاشته شده و روی تراشه را نمیپوشاند

ضخامت 1 میل و پوشش سخت

کد محصول: niscaAltClearlC

125 چاپ در هر رول

سازگار با لمینت های سری Nisca PR5200 و PR5300

Nisca Alternating Contact Chip Clear and Mag Stripe Overlaminate Hardcoat

نیسکا ریبون لمینت شفاف مخصوص کارتهای مگنت و تراشه دار تماسی

روکش سخت تراشه‌های تماسی و لایه‌بندی Mag Stripe

دارای طرح امنتی عمومی

کد محصول: NiscaAltClearIC/Mag

Alternating Full Clear Patch and 3/4 Patch Clear Overlaminate Hardcoat

نیسکا ریبون لمینت ساده 4/3 پچ (پوشش دهی 4/3 از کارت) 

125 چاپ در هر رول

برای استفاده با لمینت های سری Nisca

Nisca Alternating SecureID and Clear 1mil Holopatch Overlaminate Hardcoat

نیسکا ریبون لمینت هولوگرام پچ ضخامت 1 میلی متر طرح عمومی SecureID 

روکش سخت پچ

طرح عمومی مخصوص نیسکا SecureID

ضخامت 1.0 میلی متر

125 چاپ در هر رول

برای استفاده با لمینت های هارد کوت Nisca PR5200 و PR5300

Nisca NiscaClearMag250 - 1mil Clear Laminate with 3/4 Patch for Magstripe 

نیسکا لمینت ساده شفاف پچ 4/3(پوشش دهی 4/3 از کارت) مخصوص کارت های مگنت

ضخامت 1.0 میلی متر

لمینت بدون طرح ساده

250 چاپ در هر رول

4/3 پنل پچ مخصوص کارت مغناطیسی

Nisca Clear 1mil W/Contact Chip cut out overlaminate Hardcoat

نیسکا ریبون لمینت هولوگرام پچ کارت های W/Contact Chip

کد محصول: NiscaClear250lC

طراحی شناسه امن متناوب و لایه لایه 

250 چاپ در هر رول

ضخامت 1.0 میلی متر

برای استفاده با لمینت های سری هارد کت Nisca

Nisca Generic Secure ID Holo Patch

روکش محافظ هولوپچ با شناسه امن Nisca Generic

کد محصول: NiscaSecureID

250 چاپ در هر رول

ضخامت 1.0 میلی متر

طرح هولوگرافیک شناسه امن عمومی روکش

برای استفاده با تمام لمینت های سری هارد کوت Nisca

Nisca NiscaClear-TF Clear ThinFilm

نیسکا ریبون لمینت شفاف نازک

روکش نازک شفاف Nisca

کد محصول: NiscaClear-TF

0.5 میلیون

450 چاپ 

سازگار با لمینت های سری SoftCoat Nisca

Thinfilm Softcoat Overlay Nisca Generic

نیسکا ریبون لمینت هولوگرافیک نازک طرح Generic

کد محصول: NiscaPrint500

روکش لایه نازک هولوگرافیک

ضخامت 0.5 میلی متر

طرح هولوگرام پرینت Nisca عمومی

500 چاپ

سازگار با لمینت های SoftCoat Nisca

Nisca NiscaSecureID-TF Generic Secure ID

نیسکا ریبون لمینت طرح دار پچ

کد محصول: NiscaSecureID-TF

250 چاپ در هر رول

ضخامت 1.0 میلی متر

طرح هولوگرافیک شناسه امن عمومی روکش

برای استفاده با تمام لمینت های سری هارد کت Nisca

Nisca NiscaGenuine2 Genuine V2 ThinFilm Softcoat Laminate

نیسکا ریبون لمینت نازک با طرح  GEnuine

کد محصول: NiscaGenuine2

طراحی واقعی امن V2

ضخامت 0.5 میلی متر

500 چاپ

ThinFilm با لوگوی Genuine Secure V2 Nisca امنیت را فراهم می کند (برای امنیت به جای دوام کارت ها استفاده می شود)

Nisca ThinFilm Softcoat Laminate

طراحی هولوگرافیک لمینت Nisca - NiscaPrint400 در روکش تعبیه شده است و با محافظت از کارت های شما در برابر دستکاری و جعل محافظت می کند.

روکش لایه نازک هولوگرافیک 

400 چاپ

طراحی NiSCAPrint

پوشش لبه به لبه

ضخامت 1.0 میلی متر

ما در مانی پردازش الکترونیک انواع ریبون های لمینیت  هلوگرام را برای پرینتر کارت شما موجود داریم. برای استعلام قیمت این ریبون ها و دریافت مشاوره رایگان متخصصین ما با شماره  02188442772  تماس بگیرید. علاوه بر ریبون ما سایر مواد مصرفی پرینتر های کارت ازجمله کیت های تمیزکننده, فیلم, غلطتک های پرینتر, لمینیتور, ماژول دوروزن و ... را هم موجود داریم.