انتخاب چاپگر کارت مناسب برای سازمان شما

انتخاب , چاپگر , کارت , مناسب , برای , سازمان , شما با 0 نظر

 

چاپگر کارت شناسایی برای سازمان شما بسته به ویژگی هایی که میخواهید پرینتر و کارت شما داشته باشد، به تحقیق نیاز دارد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید که تمام نیازهای شما را نیز براورده کند.  در این مطلب ما سعی کردیم بهترین پرینتر را باتوجه به نیاز های سازمانی شما معرفی کنیم.

راهنمای انتخاب پرینتر کارت مناسب با کسب و کار شما

چگونه از کارت ها استفاده می شود؟

اولین قدم در انتخاب چاپگر کارت شناسایی مناسب، تعیین نحوه استفاده از کارت‌ها است. آیا از کارت ها برای اهداف امنیتی (مانند کارت های دسترسی، کارت های کارمندان، کارت های پارکینگ) استفاده می شود؟ آیا از آنها برای اهداف شناسایی (مانند شناسه دانشجویی، کارت عضویت) استفاده می شود؟

برای اهداف امنیتی، شرکت‌ها اغلب از چاپگرهای انتقال مجدد با وضوح 600DPI استفاده می‌کنند، زیرا می‌توانند چاپ امنیتی داشته باشند و با ماژول های رمزگذاری، اطلاعات روی کارت را رمزگذاری کنند تا از دسترسی کاربران غیرمجاز جلوگیری کنند. بسیاری از چاپگرهای امنیتی محبوب نیز ویژگی هایی مانند رمزگذاری ویا خواندن اثر انگشت را برای تأیید هویت کاربر و حفظ امنیت اطلاعات حساس ارائه می دهند.

برای اهداف شناسایی، انواع مختلفی از چاپگرهای کارت شناسایی در بازار موجود است. بسیاری از مدارس و دانشگاه ها از چاپگرهای حرارتی کارت شناسایی برای چاپ کارت شناسایی دانشجویی استفاده می کنند. این چاپگرها نسبت به انواع دیگر چاپگرهای کارتی قیمت بالاتری دارند، اما سرعت آنها نیز بسیار سریع تر است. چاپگر نیسکا 201+ می توانند تصاویر تمام رنگی را روی تقریباً هر نوع ماده پی وی سی چاپ کنند. این چاپگرها علاوه بر چاپ تصاویر، می توانند متن و بارکد، میکروتکست و پنل امنیتی UV را نیز چاپ کنند .

آیا به چاپ دو طرفه کارت خود نیاز دارید؟

در حالی که اکثر کارت های شناسایی فقط در یک طرف چاپ می شوند، انواع مختلفی از چاپگرها وجود دارند که می توانند کارت را در هر دو طرف چاپ کنند.برخی پرینترهای چاپ کارت دارای ماژول دورور زن جداگانه میباشند که به دستگاه متصل میشوند و برخی دیگر مانند nisca 201+ ماژول دورو زن داخل خود پرینتر تعبیه شده است و کارت بصورت پشت و رو همزمان چاپ می شود .

چه سرعتی قابل قبول است؟

هنگام انتخاب چاپگر کارت شناسایی، سرعت اهمیت دارد، زیرا فرآیند پرینت را سرعت می بخشد و مدت زمان چاپ هر کارت را کاهش می دهد. هنگام انتخاب پرینتر صدور کارت شناسایی ، به این فکر کنید که هر روز چند کارت چاپ خواهید کرد. اگر قصد دارید تعداد زیادی کارت را چاپ کنید، چاپگری با سریع ترین سرعت موجود انتخاب کنید. اگر فقط قصد دارید هر روز چند کارت چاپ کنید، ممکن است بتوانید گزینه ارزان‌تری را خریداری کنید.

روی چه موادی چاپ خواهید کرد؟

نکته بعدی این است که روی چه نوع ماده ای کارت های خود را چاپ کنید. انواع مختلفی از چاپگرهای کارت در بازار موجود است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال، برخی از چاپگرهای کارت با فناوری چاپ مستقیم تنها میتوانند روی کارتهای بدون تراشه چاپ کنند، در حالی که برخی دیگر می توانند با فناوری انتقال مجدد روی هر نوع کارت پی وی سی چاپ کنند.

بهترین چاپگر کارت شناسایی برای شما بستگی به این دارد که از چه موادی می خواهید استفاده کنید و روزانه چند کارت چاپ کنید. به عنوان مثال، مدارس و دانشگاه ها اغلب کارت شناسایی دانشجویی خود را با استفاده از چاپگرهای کارت شناسایی حرارتی انتقال مجدد چاپ می کنند، زیرا این چاپگرهاکارت های دانشجویی را با ماندگاری بالا و کیفیت خوب چاپ میکنند که تا چند سال میتواند بدون ساییدگی و یا از بین رفتن رنگ کارت در دست دانشجوها باشند. اگر قصد چاپ کارت شناسایی دانشجویی را دارید، چاپگر حرارتی نیسکا 201 پلاس بهترین انتخاب است.

 

آیا به ویژگی های امنیتی نیاز دارید؟

اکنون که نوع چاپگر مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، زمان آن رسیده که ویژگی های مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از چاپگرهای کارت شناسایی دارای یک سیستم رمزگذاری هستند که برای محافظت از اطلاعات ارزشمند ذخیره شده روی کارت طراحی شده است.

از جمله دیگر ویژگی های امنیتی پرینتر نیسکا 201+ میتواند به قابلیت لمینیت هولوگرام کارت ها توسط پرینتر اشاره کرد که علاوه بر بالا بردن طول عمر کارت یک لایه هولوگرام امنتی نیز به کارت اضافه میکند.

برخی از چاپگرها همچنین می‌توانند کارت‌هایی را با داده‌های پایگاه داده کارکنان رمزگذاری کنند، که می‌تواند از دسترسی غیرمجاز هنگام خروج کارمند از شرکت جلوگیری کند. با این حال، اگر امنیت برای سازمان شما نگران کننده نیست، گزینه های ارزان تری بدون این ویژگی ها در بازار وجود دارد. اگر صرفه‌جویی مهم‌تر از امنیت است، ممکن است بخواهید به جای خرید چاپگر با تمام این ویژگی‌های اضافی، یک چاپگر ارزان‌تر در نظر بگیرید.

آیا قابل حمل بودن مهم است؟

حمل و نقل برخی از چاپگرهای کارت به دلیل اندازه بزرگ آنها ممکن است دشوار باشد. این چاپگرها علاوه بر اندازه خود، گاهی اوقات به فضای زیادی روی میزها نیاز دارند تا به درستی کار کنند. این بدان معناست که این چاپگرها ممکن است بهترین گزینه برای دفاتر با فضای محدود نباشند. اگر چاپگری می‌خواهید که بتوانید آن را با خود حمل کنید، چاپگری که برای قابل حمل بودن طراحی شده است انتخاب کنید.

اگر کسب و کار شما به طور مرتب کارت شناسایی کارکنان، دانشجویان یا بازدیدکنندگان را چاپ می کند، باید یک دستگاه صدور کارت شناسایی تهیه کنید که این می تواند یک رویکرد مقرون به صرفه باشد و در زمان و هزینه  نسبت به برون سپاری کارتها به یک شرکت خارجی صرفه جویی کند.

کسب و کار شما باید کدام رده از دستگاه کارت شناسایی را انتخاب کند؟

چاپگرهای کارت شناسایی ابتدایی

اگر برای یک سازمان کوچک به چاپگر کارت شناسایی نیاز دارید، چاپگرهای فناوری مستقیم نیسکا PRC101 گزینه ی مناسبی میباشد. این نوع چاپگر در صورتی ایده آل است که شما فقط نیاز به چاپ حجم کمی از کارت ها در هر سال دارید، مانند کارت شناسایی کارمند و غیره.

در حالی که این پرینترهای صدور کارت شناسایی سرعت مناسبی دارند و با کیفیت قابل قبول 300DPI روی کارت ها چاپ میکنند، اگر کیفیت معمولی چاپ مورد تایید باشد و به ویژگی های امنیتی کارتها نیاز نداشته باشید، این دستگاه ها ایده‌آل هستند. با این حال، آنها همچنان ویژگی های اساسی را ارائه می دهند، مانند چاپ کارت یک طرفه بدون رمزگذاری و به شما امکان می دهند چاپ کارت شناسایی را در شرکت های کوچک داشته باشید. این چاپگرها‌ها معمولاً کوچکتر هستند که برای مشاغل کوچک‌ مناسب است.

پرینتر کارت نیسکا 101

دستگاه صدور کارت PR-C101 پرینتر کارت یک رو با امکانات مناسب و مقرون به صرفه ای است که برای چاپ کارت های شناسایی با کیفیت و دوام بالا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد، پرینتر نیسکا PRC101 دارای ابعاد و حجم ایده آلی برای قرار گرفتن در زیر یا روی میزکار است که باعث می شود این دستگاه برای استفاده در محیط های دفتری بسیار مناسب باشد.

پرینتر کارت نیسکا مدل PRC101 در برخورداری از پنل LCD چرخشی جزو اولین ها است و تا ۹۰ درجه قابلیت چرخش دارد علاوه بر این به دو خروجی کارت جلو یا عقب مجهز است که از مزیت های این دستگاه به حساب می آید، مدل PRC101 برای استفاده در محیط هایی مانند کتابخانه ها، مدارس و مراکز بسیار دیگری می تواند مناسب و کاربردی می باشد.

 

ویژگی های کلیدی

32  مگابایت حافظه

امکان چاپ دو رو

لمینیت دو طرفه با غلطک حرارتی اختیاری

احراز هویت رمز عبور

رنگ 24 بیتی ، مقیاس خاکستری 256

تک کارت اختیاری

مشخصات فنی پرینتر نیسکا 101

  • پرینتر چاپ کارت مستقیم (Direct)
  • پرینتر کارت با قابلیت چاپ رنگی و تک رنگ
  • چاپ بر روی انواع کارت (PVC,PVH,ABS,PET,RFID,Cotactless smartCard ,magnetic)
  • کیفیت چاپ ۳۰۰dpi & 24 bit
  • دارای شمارشگر تعداد کارت چاپ شده
  • دارای LCD و ۳ کلید و چرخش LCD تا ۹۰ درجه
  • رینت لب به لب کارت (ابعاد ریبون پرینتر: ۸/۸ سانتی‌متر در ۷/۵ سانتی‌متر)
  • سرعت چاپ رنگی ۱۴۴ کارت در ساعت، سرعت چاپ تکرنگ ۷۲۰ کارت در ساعت
  • قابل ارتقاء به دستگاه کد گذار کارت Magnetic (PRC101M) ،Contactless Smartcard 

حتما بخوانید: انواع ریبون های هلوگرام نیسکا چیست؟

دستگاه های کارت شناسایی میان رده

بهترین چاپگر کارت شناسایی برای شرکت های متوسط یک دستگاه میان رده است. اینها گزینه‌ای هستند که بسیاری از سازمان‌ها به سراغ آن می‌روند .

چاپگر کارت شناسایی سطح متوسط کارت‌ها را سریع‌تر از چاپگرهای سطح ابتدایی پرینت می‌کند و دارای ویژگی‌های بیشتری است. این قابلیت ها می تواند شامل چاپ دو طرفه یا  گزینه های رمزگذاری و عملکرد امنیتی بهتر باشد. این چاپگرها نسبتاً جمع و جور هستند، اما در عین حال که ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهند و قیمت بالاتری هم دارند.

یک نمونه ازاین چاپگرهای صدورکارت، پرینتر دو طرفه نیسکا 151 است که طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهد، در حالی که هزینه چاپ را بسیار پایین نگه می دارد. طیف وسیعی از گزینه‌های ارتقا را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد  بنابراین می‌توانید کارت‌های بدون تماس، تماسی و نوار مغناطیسی را رمزگذاری کنید. همچنین می‌توانید اتصال را ارتقا دهید تا امکان چاپ شبکه از طریق اتصال اترنت فراهم شود.

پرینتر کارت نیسکا 151

PR-C151 با ساخت و ساز سبک وزن و طراحی کم حجم ، به راحتی در محل کار، میزهای اداری و حتی پیشخوان ها جای می گیرد.

ویژگی های کلیدی:

 کاربری و نگهداری آسان

چاپ لبه به لبه با رنگ 24 بیتی

سرعت چاپ سریع

 حافظه تصویر 32 مگابایت

اتصال USB و اینترنت

محافظت از رمز عبور داخلی و امنیت مقیاس پذیر

لمینیت امنیتی اختیاری

رمزگذاری

مشخصات فنی پرینتر

  • چاپ هم زمان دو روی کارت (Dual side)
  • چاپ بر روی انواع کارت ( PVC , PVH , ABS , PET , RFID , Cotactless smart Card, Magnetic )
  • داراي LCD و 3 كليد
  • امکان شارپ کردن چاپ تا 7 شماره (Sharpen) برای بالا بردن کیفیت چاپ
  • قابلیت چاپ تاریخ، متن، ساعت، روز و ماه با انواع فونت‌ها به صورت اتوماتیک روی کارت
  • امکان چاپ UV رمزدار، متن با آرم و Logo مرکز بدون هزینه و قابل تغییر
  • سرعت چاپ رنگی 155 کارت در ساعت یک رو، سرعت چاپ تکرنگ 820 کارت در ساعت

چاپگرهای کارت شناسایی سطح سازمانی

اگر یک سازمان بزرگ مانند یک مرکز مراقبت های بهداشتی، دانشگاه یا شرکت بزرگ هستید که نیاز به چاپ بیش از چند هزار کارت در سال دارید، مدل های سازمانی پیشرفته برای شما مناسب هستند. این پرینترها سرعت و طراحی عالی دارند تا بتوانند این نوع حجم کاری را روزانه به خوبی انجام دهند.

آنها همچنین کیفیت چاپ بی نظیری را ارائه می دهند. از بین تمام چاپگرهای کارت شناسایی که می توانید بخرید، این چاپگرها دارای بیشترین ویژگی هستند، از لمینیت کارت، ظرفیت خشاب ورودی کارت بزگتر، ویژگی های امنیتی بصری بالا، سرعت چاپ چشمگیر و موارد دیگر. اگر چاپگری می‌خواهید که عملکرد فوق‌العاده و ظرفیت بالایی را ارائه دهد، این چاپگرها بهترین گزینه هستند.

به عنوان یک سازمان بزرگ، نگاهی به چاپگر کارت شناسایی دو طرفه Kanematsu nisca 201+ بیندازید. کیفیت چاپ عالی با لمینیت، گزینه‌های کدگذاری متعدد، سرعت چاپ سریع و همچنین پشتیبانی از ریبون تمام رنگی ، ریبون متالیک و ... با ظرفیت بالا و مواد مصرفی با کیفیت ارائه می‌کند که به حداکثر بهره‌وری کمک می‌کند و در عین حال به پایین ماندن هزینه‌های چاپ هم اهمیت داده میشود.

پرینتر کارت Kanematsu nisca 201+

چاپگر کارت PVC پرینتر نیسکا +۲۰۱ دارای استهلاک کمی میباشد. استهلاک بسیار پایین این دستگاه باعث شده تا انتخاب مناسبی جهت صدور کارت با تعداد بالا در روز باشد که آن را مناسب سازمان های بزرگ ، دانشگاه ها و … می کند. چاپ امنیتی نیسکا +۲۰۱ نیز این دستگاه را مناسب سازمان ها جهت صدور کارت پرسنلی با امنیت بالا می کند.

ویژگی های کلیدی

طراحی صنعتی و تجاری.

 چاپ با کیفیت بالا ۶۰۰DPI.

 خروجی سریع ، بهره وری بالا.

 چاپ تمام لبه کارت.

ظرفیت بالای فیدر کارت.

پشتیبانی از انواع رمزگذارهای کارت هوشمند.

ویژگی های امنیتی مخفی – میکروپرینت و UV.

استفاده از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم.

مشخصات فنی پرینتر

  • قابلیت چاپ: تک سمت، دو طرفه، روی لبه
  • کارت های پشتیبانی شده : PVC، ABS، PET، PET-G، PC؛ ۸۵٫۶ x 53.98 میلی‌متر (اندازه ISO ID-1/CR-80)
  • سرعت: ۱۶۶ کارت در ساعت است
  • ضرفیت مخزن ورودی و خروجی کارت : 250 کارت
  • رابط : USB 2.0، اترنت
  • سیستم عامل درایور : ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیت، ویندوز ۷، ۸، ۱۰
  • جنس بدنه : فلزی

ما در مانی پردازش الکترونیک علاوه بر پرینتر های کارت نیسکا, انواع پرینتر های کارت موجود در بازار را نیز به شما ارائه میدهیم. برای استعلام قیمت و خرید پرینتر های کارت با ما به شماره 02188442772 تماس بگیرید.