فارگو 5000 یا نیسکا 201؟کدام بهتر است؟

فارگو , نیسکا , 201؟کدام , بهتر , است؟ با 0 نظر

در حال حاضر چاپ کارت های پی وی سی یک کار معمول در کسب وکار های متوسط و بزرگ است. اکثر کسب و کار ها به دستگاه چاپ کارت نیاز دارند. دو دستگاه پیشنهادی ما به شما برای کسب وکارتان فارگو 5000 و نیسکا 201 است. در ادامه ویژگی های هر پرینتر را برای شما توضیح دادیم که با توجه به نیازمندی خود بتوانید بهترین پرینتر را انتخاب کنید.  ما در مانی پردازش هر دو پرینتر را با یک سال گارانتی برای شما موجود داریم. همچنین اگر هنوز در انتخاب مردد هستید میتوانید از مشاوران حرفه ای ما در این زمینه مشاوره بگیرید.

پرینتر فارگو5000

چاپگر فارگو HDP5000 فناوری چاپ با وضوح بالا (HDP) را ارائه می‌کند که بالاترین کیفیت تصویر را با قیمتی که طیف وسیعی از سازمان‌ها می‌توانند بپردازند، ارائه می‌کند. فارگو HDP5000 با عملکرد ساده و حداقل آموزش، کارتریج های با بارگیری آسان برای کارت ها،ریبون ها و روکش ها، و قابلیت اطمینان و دوام بالا را ارائه می دهد.

 در حال حاضر چاپ کارت های پی وی سی یک کار معمول در کسب وکار های متوسط و بزرگ است. اکثر کسب و کار ها به دستگاه چاپ کارت نیاز دارند. دو دستگاه پیشنهادی ما به شما برای کسب وکارتان فارگو 5000 و نیسکا 201 + است. در ادامه ویژگی های هر پرینتر را برای شما توضیح دادیم که با توجه به نیازمندی خود بتوانید بهترین پرینتر را انتخاب کنید.

چاپ با وضوح بالا از فناوری چاپگر انتقال مجدد استفاده می کند و برای چاپ رایج ترین کارت های فناوری از جمله کارت های هوشمند تماسی و بدون تماس و کارت های مگنت ایده آل است. این پیشرفته ترین روش چاپ کارت موجود است که از فناوری تصعید رنگ برای چاپ تصاویر واضح و 300 نقطه در اینچ در قسمت زیرین فیلم Fargo استفاده می کند. فیلم HDP5000 روی سطح کارت‌های شما متصلاعمال می‌شود و یک لایه اضافی از دوام و امنیت کارت را فراهم می‌کند. اگر یک جعل کننده سعی کند فیلم را جدا کند تا کارت را تغییر دهد، تصویر چاپ شده از بین می رود. تصویر با وضوح بالا همچنین می تواند تا لبه کارت هوشمند چاپ شود. چاپگرهای رنگی معمولی باید فضای خالی را در اطراف پدهای تماسی ایجاد کنند تا از آسیب هد چاپ جلوگیری شود.

کاربرد های پرینتر فارگو 5000

کالج‌ها، برنامه‌های عضویت، کسب‌وکارها و شرکت‌ها، امکانات مراقبت‌های بهداشتی و سازمان‌های دولتی همگی در حال گسترش استفاده از کارت‌های هوشمند چندکاره هستند. چاپگر یک طرفه Fargo HDP5000 برای این نوع سفارشی سازی عالی است زیرا گزینه های زیادی از جمله چاپ دو طرفه قابل ارتقا، لمینیت یک یا دو طرفه و فناوری های رمزگذاری کارت را ارائه می دهد. گزینه های کدگذاری به شما این امکان را می دهد که کارت های تماسی و هوشمند را با توجه به نیازهای خاص خود تولید کنید.

در یک محوطه یا دانشگاه شرکتی، مجموعه‌ای از چاپگر/رمزگذارها را می‌توان در یک مکان مرکزی برای تولید با حجم بالا راه‌اندازی کرد. پورت اترنت و سرور چاپ داخلی آن اتصال مورد نیاز برای عملیات شبکه را فراهم می کند.

انواع پرینتر یک طرفه فارگو HDP5000

Fargo 89600: چاپگر کارت HDP5000 یک طرفه

Fargo 89601: چاپگر کارت HDP5000 یک طرفه با رمزگذار مغناطیسی

Fargo 89620: چاپگر کارت HDP5000 یک طرفه با لمینت یک طرفه

Fargo 89621: چاپگر کارت HDP5000 یک طرفه با لمینت یک طرفه و انکودر مغناطیسی

مواد مصرفی پرینتر فارگو 5000

  • ریبون YMCK - 500 چاپ (84051)
  • چاپ فیلم Clear Retransfer-1500 (84053)
  • ریبون YMCKK - 500 چاپ (84052)
  • میل روکش - 250 چاپ (82601)
  • کیت تمیز کردن (89200)

HDP5000 Duplex کارت هایی با وضوح بالا با کیفیت تصویر بی نظیر ایجاد می کند. HDP5000 به جای چاپ مستقیم روی سطح کارت، یک تصویر معکوس را در قسمت زیرین یک فیلم با کیفیت بالا از طریق چاپ انتقال معکوس پرینت می کند.

سپس فیلم به سطح کارت میچسبد که ظاهری واضح به آن می بخشد، بلکه لایه ای محافظت در برابر سایش و همچنین دستکاری ایجاد می کند. علاوه بر این، با چاپ روی فیلم، HDP5000 Duplex نتایج با کیفیتی را حتی در کارت‌های هوشمند با سطوح ناهموار ایجاد می‌کند. از چاپ ساده یک طرفه گرفته تا لمینیت دو طرفه همزمان با کدگذاری پیچیده، پرینتر فارگو 5000 میتواند برای شما انجام دهد.

مشخصات فنی Fargo HDP5000

چاپ معکوس دو طرفه

40 ثانیه برای کارت های تمام رنگی و یک طرفه

خشاب ورودی 100 کارت، خشاب خروجی 200 کارت

سیستم کارت ID Fargo HDP5000 Duplex شما همچنین شامل نرم افزار طراحی کارت قدرتمند card5 و نرم افزار مدیریت پایگاه داده است. این نرم افزار کاربر پسند طراحی کارت های سفارشی، ساخت پایگاه داده و مدیریت اطلاعات دارندگان کارت را تنها با چند کلیک آسان می کند.

نرم افزار card5 به شما امکان دسترسی به ویژگی های اولیه طراحی کارت از جمله متن، گرافیک، عکس های دارنده کارت و بارکد را می دهد. پایگاه داده داخلی می تواند تا 200 رکورد را در خود جای دهد، بنابراین اطلاعات دارنده کارت شما همیشه در دسترس است.

حتما بخوانید: معرفی بهترین پرینتر کارت سال 1402

 

پرینتر نیسکا 201

Nisca PR-C201 سرعت بالا، وضوح 600 نقطه در اینچ، رنگ 24 بیتی را ارائه می دهد و با سرعت خیره کننده بیش از 145 کارت دوطرفه در ساعت چاپ می کند! PR-C201 با یک رمزگذار اختیاری مانند رمزگذار کارتهای  magnet، رمزگذار کارتهای تماسی یا رمزگذار کارتهای بدون تماس و همچنین لمینیت L201 در دسترس است.

فناوری چاپ مجدد NiSCA به شما امکان می دهد تصاویر FULL COLOR و FULL BLEED را با رنگ واقعی درخشان چاپ کنید. فرآیند انتقال مجدد از تصعید رنگ برای چاپ عکس با وضوح بالا به صورت معکوس و مستقیماً روی فیلم استفاده می کند.

سپس چاپگر به صورت حرارتی تصویر و فیلم را از طریق گرما و فشار به سطح کارت منتقل می کند و آن را به صورت حرارتی به سطح کارت می چسباند.

موارد استفاده پرینتر نیسکا 201 در برنامه های کاربردی

  • کارت شناسایی کارمند، پیمانکار و بازدیدکننده
  • کارت شناسایی بازرسان و افسران ایمنی
  • کارت های کتابخانه
  • کارت های پرداخت
  • کارت های پرسنل مراقبت های بهداشتی و شناسنامه های بیمار از جمله کارت بهداشت
  • پارک های تفریحی، پیست اسکی و کارت های عضویت باشگاه
  • کارت شناسایی
  • کارت ترانزیت و حمل و نقل
  • کارت وفاداری مشتری

چاپگر کارت شناسایی NiSCA PR-C201 انتقال مجدد با 600 نقطه در اینچ. کیفیت چاپ واضح حروف و عکس ها را ارائه می دهد. گزینه های رمزگذاری نیز موجود است.

این چاپگر کارت انتقال مجدد با بهترین فناوری و تخصص NiSCA ساخته شده است و امکان چاپ با درجه بالاتر، سرعت بالا و واضح حروف و تصاویر را فراهم می کند. این پرینتر میتواند کارتهای تک رو تمام رنگی یا دورو چاپ کند و در میان بالاترین و قدرتمندترین پرینتهای در صنعت است.

ویژگی های کلیدی پرینتر کارت نیسکا 201

پرینتر نیسکا 201 از روش چاپ کارت انتقال مجدد استفاده می کند، جایی که تصاویر چاپ شده روی فیلم به کارت منتقل می شوند. این روش دستگاه را قادر می‌سازد تا نه تنها روی کارت‌های ساخته شده از PVC، بلکه انواع کارت‌های زیر را نیز چاپ کند:

  • کارت های ساخته شده از PVC، PET-G، PET و غیره.
  • کارت هایی با سطوح ناهموار مانند کارت های آی سی
  • کارت هایی با ضخامت 25 میلی متر تا 1.0 میلی متر
  • کارت‌های آی سی همه منظوره مانند کارت‌های MIFARE میباشند

PR-C201 با یک کاست تغذیه کارت ارائه می شود که می تواند تا 250 کارت را ذخیره کند و نیازی به پر کردن مجدد مکرر را از بین ببرد. پشته خروجی کارت همچنین می تواند تا 250 کارت را ذخیره کند.

مشخصات فنی نیسکا 201

کیفیت: چاپ واضح حروف و عکس ها با وضوح 600 نقطه در اینچ.

سازگاری با شبکه: سازگار با اترنت.

درایور استاندارد: همراه با درایور استاندارد ویندوز ارائه می شود.

رابط: مجهز به USB2.0 و اترنت (100Base-TXe)

انکودرهای داخلی: یک رمزگذار مغناطیسی اختیاری، رمزگذار آی سی بدون تماس و رمزگذار آی سی تماسی را می توان با هم در چاپگر تعبیه کرد.

امنیت پیشرفته: داده ها در صورت چاپ از طریق شبکه (اترنت) رمزگذاری می شوند. پروتکل IPsec از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می کند. یک قفل امنیتی را می توان به خشاب ورودی و خروجی کارتها وصل کرد. قفل کلید گزینه ای است که از سرقت کارت ها و ریبونها جلوگیری می کند.

عملکرد آسان: خشاب تغذیه کارت جدید طراحی شده (ظرفیت 250 کارت) و ریبون (500 تصویر) نیاز به تعویض زودهنگام کارتریج پرینتر و کارت ها را کاهش میدهد.. صفحه تنظیم کاست کارت امکان تنظیم ضخامت کارت را با یک درجه فراهم می کند. همچنین مسیر ساده غلطک های کارت امکان تمیز کردن پرینتر را آسان می کند.

کدام پرینتر برای شما بهتر است؟

پرینتر نیسکا 201 دارای وضوح بالاتر نسبت به پرینتر فارگو 5000 و امکان چاپ تصاویر میکرومتن میباشد. با کیفیت 600DPI  پرینتر نیسکا 201 دارای تکنولوژی پیشرفته تر در چاپ کارت های پی وی سی و همچنین شفافیت و وضوح تصویر بالاتر میباشد. بدلیل صنعتی بودن پرینتر نیسکا 201 ، توانایی چاپ تیراژ بالا و استهلاک کم این دستگاه از دیگر مزایای آن میباشد.

از طرفی پرینتر فارگو درارای هزینه تمام شده کمتری بابت چاپ هرکارت میباشد که البته کیفیت پایین تری نیز ارائه میکند . ماژول دورو زن پرینتر فارگو بصورت یکه ماژول اختیاری باید جداگانه خریداری شود و به دستگاه متصل گردد و لی در پریترهای نیسکا ماژول دوطذفه داخل خود پرینتر تعبیه شده و نیاز به پرداخت هزینه اضافه نمیباشد. پرینتر فارگو درای ریبون تک رنگ مشکی با تعداد چاپ 3000 پرینت میباشد ولی پرینتر نیسکا تنها دارای ریبون های رنگی و ریبون امنیتی UV است و از ریبون مشکی پشتیبانی نمیکند.

هر دو پرینتر جزو رایج ترین و پرمصرف ترین پرینترهای حال حاضر بازار میباشند با این تفاوت که اگر کیفیت برای شما مهم است انتخاب شما پرینتر نیسکا 201 میتواند باشد ولی اگر هزینه موتد مصرفی و قیمت تمام شده کارت برای شما اولویت دارد باید پرینتر فارگو 5000 را برای چاپ کارتهای شناسایی خود استفاده کنید.

ریبون های فارگو 500 پرینت و فیلم آن 1500 پرینت میباشد و با نسبت 3 عدد ریبون و 1 عدد فیلم 750 کارت دورو یا 1500 عدد کارت یکرو را میتوانید چاپ کنید . از طرفی دیگر پرینتر نیسکا 201 دارای فیلم و ریبون 500 پرینت میباشد که باهم تمام میشوند و به شما 500 کارت تمام رنگی یکرو یا 250 کارت دوطرفه میدهند. هردو پرینتر از سیستم چاپ غیر مستقیم نیز بهره میبرند که از تماس هد با کارت جلوگیری میکند.